Jak shortli może pomóc Ci z reklamami na Facebooku?

May 02, 2023
Monika Czaplicka
Monika Czaplicka
Monika Czaplicka
Monika Czaplicka
9 mins read
Jak shortli może pomóc Ci z reklamami na Facebooku?

Jeśli prowadzisz działalność w internecie, na pewno zetknąłeś się z koniecznością udostępnienia swoich stron lub produktów za pomocą linków. Jednakże długie i skomplikowane adresy URL mogą odstraszać potencjalnych klientów. W takim przypadku warto skorzystać ze skracacza linków, a jednym z najlepszych rozwiązań na rynku jest shortli.pl. W tym artykule opiszę, jak skracacz linków shortli.pl może pomóc w reklamowaniu Twojej działalności na Facebooku i Instagramie.

Skracacz linków shortli.pl oferuje wiele zaawansowanych opcji, które pomogą Ci dotrzeć do swojej grupy docelowej. Po pierwsze, shortli.pl pozwala na podpięcie linka pod piksel Facebooka. Dzięki temu możesz zbierać dane na temat swoich klientów, a następnie wykorzystać je do tworzenia bardziej ukierunkowanych kampanii reklamowych. Co więcej - nie musisz kierować do swojej strony! Przykładowo, reklamując artykuł promujący Twoją markę w na lokalnym portalu, możesz reklamować artykuł, zbierając zainteresowanych Twoją firmą do Twojego piksela kierując na cudzą stronę.

Kolejną opcją jest geotargetowanie, co oznacza, że możesz dostarczyć reklamy do osób z określonego kraju, regionu lub miasta. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz skutecznie dotrzeć do klientów w danym obszarze geograficznym. Shortli.pl umożliwia również targetowanie po języku oraz urządzeniu, co pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne dotarcie do Twojej grupy docelowej. Nie musisz robić osobnych reklam swojej aplikacji do użytkowników Androida, iOS itd. Targetowanie po urządzeniu pozwoli Ci odesłać, z jednej reklamy, do Apple Stora, Android shop czy gdzie chcesz!

Poza tym shortli.pl oferuje również nakładkę na link (overlay) oraz splash page, czyli stronę przejściową. Nakładka na link pozwala na dodanie swojego logo lub innej grafiki do linku, co zwiększa rozpoznawalność Twojej marki. Ankiety, newsletter i inne rozwiązania angażujące użytkowników. Splash page to natomiast strona przejściowa, która pojawia się po kliknięciu skróconego linku. Możesz na niej umieścić dodatkowe informacje o swoim produkcie lub usłudze, co zwiększy szansę na zainteresowanie potencjalnych klientów.

Wszystkie te opcje sprawiają, że skracacz linków shortli.pl jest idealnym narzędziem do reklamowania swojej działalności na Facebooku i Instagramie. Dzięki niemu możesz skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej, zbierać dane na temat swoich klientów oraz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Nie wahaj się, skorzystaj z shortli.pl i zwiększ skuteczność swoich kampanii reklamowych już dziś!

Keep reading

More posts from our blog

Co to jest splash page (strona powitalna)?
By Monika Czaplicka March 17, 2023
Splash page, inaczej strona powitalna, to jedna z popularnych form stron internetowych, która wyświetla się przed wejściem na właściwą stronę....
Read more
Po co skracać linki?
By Monika Czaplicka March 17, 2023
Skracanie linków to popularna praktyka w marketingu internetowym, która polega na zamianie długiego adresu URL na krótszy i bardziej atrakcyjny...
Read more
Po co geolokalizacja w skracaczu linków?
By Monika Czaplicka March 17, 2023
Geotargetowanie to popularna strategia marketingowa, która polega na dopasowaniu treści reklamy lub oferty do lokalizacji użytkownika. Dzięki temu...
Read more